У лютому місяці замовила я дещо на #Аліекспрес. 17-го лютого мені товар відправили. 24-го почалась війна.
Коли трохи оговталась після перших днів, вирішила перевірити, де моя посилка. Чоловік радив забути про неї: "Ті штанці носить вже хтось. Не псуй собі нерви." Але мені було цікаво. Міжнародний трекінг показав, що вона поки знаходиться за межами України, це дало невеличку надію: посилка ціла.
Я подзвонила на гарячу лінію
Нової пошти, там мені сказали, що на той момент вони не проводили ніяких міжнародних перевезень. То був час, коли хтось тікав з країни, хтось тікав зі своїх міст, хтось не виходив на роботу, Київ бомбили. Було не до міжнародних перевезень. Але на моє питання, чи є надія, що все відновиться, відповідь була ствердна. Ми всі тоді дуже хотіли перемоги і закінчення того кошмару якнайшвидше.Я написала продавцю в Китай з проханням продовжити термін захисту посилок.
Час ішов, в додатку Нової пошти відображалось: "Відправник самостійно створив цю накладну, але ще не надав до відправки." Ця інформація трохи збивала з пантелику. Наближався час завершення терміну захисту посилки на Алі.
Дзвоню знову на Нову пошту: "Доброго дня! Чи можу я дізнатись, як там моя посилочка?"
Мені досить різко:
-Ви посилку не отримаєте!,- навіть не запитавши номеру, по-моєму, просто почувши, що я замовила посилку до війни з Алі.
- Чому не отримаю? Що трапилось, поясніть. На початку війни вона відображалася ще за кордоном, вона ще не була в Україні. Чому не отримаю?
- Ви посилку не отримаєте! Звертайтесь до китайського продавця.
Все. Вся розмова. Жодних пояснень.
Якшо потрапили в склади Нової пошти, то можна було так і сказати, що "в результаті бомбардування було зруйновано наші склади, посилки знищено, які, ще не знаємо..."
А тут без пояснень і безапеляційно: "ви не отримаєте!" Чому? Що знав оператор?
Я знову прошу продавця на Алі продовжити термін захисту. Він погоджується. Я собі в річному планері відмічаю: захист посилки Алі завершується 1-14 серпня.
27 липня мені приходить інша посилка на Нову пошту, я іду її отримати, відкриваю додаток. Статус посилки з Китаю без змін.
4 серпня я помічаю, що в додатку Нової пошти статус посилки змінився на Отримана. Отримана у мене в місті.
КИМ? КОЛИ? ЯК ЦЕ?
Телефоную на Нову пошту, оператор каже, що за названим номером взагалі не відображається жодної інформації. ЯК ЦЕ?
Обіцяють вияснити питання і перетелефонувати мені на протязі 2-х днів. Ніхто не телефонує.
6-го пишу в особисті повідомлення до одного з власників компанії #Нова_пошта. Відповідають зразу ж, що моє питання буде розглянуте, зі мною зв'яжуться.
Зв'язались. Сказали, що моя посилка була втрачена в результаті бойових дій.
- Яких саме дій, - питаю. Ваші машини розбомбили чи склади? Що трапилось? А як так, що вона відмічена, як отримана?!
- А то, - мені кажуть, - технічний збій.
- Зручні формулювання, - кажу. Бойові дії і технічний збій. Під такі формулювання можна так класно справи вести! Чому мене ніхто не сповістив про втрату посилки? Я не змогла звернутися в Алі за поверненням коштів - бо якимось дивом там відмічено отримання посилки у червні місяці.
На що мені відповіли, що якщо я думаю, що мою посилку хтось вкрав, то це ні. Ніхто не винен. Винна війна. Хто відповідати має за "технічні збої" не знають, бо не знайдуть, бо то було вже давно - відмітка про втрату посилки у них є на 28 червня. Все.
Я попросила, що якщо у них є совість, хай розберуться, чому така ситуація виникла, без розповідей про "винна війна і технічний збій" і ті майже 30 $ за втрачений товар перешлють на ЗСУ, так було б чесно.
Але я сумніваюсь, що буде чесно, на превеликий жаль...
Навіщо це все пишу?
1 - можливо керівники компанії прочитають і задумаються, що ситуація якась ненормальна. І не тільки з моєї сторони ненормальна, бо бачите хочу щось, щоб воно працювало, коли війна. Але й зі сторони Нової пошти, яка, за словами її представника, мала їнформацію ще в червні місяці про втрату поєї посилки, але жодним чином не проінформувала мене про це, і я втратила можливість отримати хоча би часткову компенсацію за неотриманий товар (хоча, чому мені те мав компенсувати Алі - не розумію. Товар відправили. Війна - це форс-мажор, тут не діють жодні компенсації...але можливо я чогось не знаю) Та просто я ще на щось сподівалася, коли Нова пошта знала, що сподіватись мені не варто, але то її не хвилювало.
2 - можливо керівники компанії задумаються над тим, як налагодити адекватне сповіщення своїм клієнтам.
3 - можливо керівники компанії подумають над ситуацією "технічного збою", коли раптом з'являється відмітка про отримання твоєї посилки. Як таке взагалі може траплятися без мого відома?
4 - можливо керівники компанії задумаються, як же так у них організованга робота в компанії, коли вони не можуть знайти, де і чому відбулися вищезгадані події і хто такого наломав. У компанії взагалі за чимось слідкують? Там хтось за щось відповідає? Чи можна все списувати на технічні збої і війну (от зараз зручно!)? А де тоді ваші спеціалісти, які відповідають за такі "технічні збої"? Чи вони ні за що не відповідають? Чи вони у вас працюють за їжу і тому нічого не хотять робити?
5 - це не вперше Нова пошта втрачає посилки. І траплялися такі втрачання і до війни (відмазки "війна" не було, але "технічний збій" практикували вже тоді). І знайти втрачену посилку вартувало нервів і десятків дзвінків (і стійкого бажання перейти на матюки після 3-4-ї телефонної розмови з приводу одного відправлення). Керівники компанії, щось у вас десь не працює... Щось у вас не налагоджено... Можливо, ви подумаєте, як налагодити?
6 - для звичайної людини. І от як тепер користуватися послугами Нової пошти? Вам хочеться? Мені - ні. Щось замовиш, щось придбаєш. А воно пропаде.
І тобі без пояснень, просто: "ви нічого не отримаєте!", ви до продавця, а він: "я все відправив", ви знову на Нову пошту, а вони: "війна! І ніхто не винен, що ви посилку не отримали, винна війна, а то, що ви бачите в себе відмітку про отримання, то того не може бути! А ну скиньте скріншот! А скинули? То тоді це технічний збій! Все. Ніхто ні в чому не винен. Ніхто ні защо не відповідає. Війна! "
Шановні керівники компанії Нова пошта, прислухайтеся і виправте, бо це неприємно.
Шановні продавці товарів в мережі, які пропонують доставку лише Новою поштою, давайте ви будете пропонувати ще декілька варіантів, бо лише Нова пошта мене тепер не влаштовує. Є Укрпошта, є Міст (підказую), може ще які є варіанти. Монополія на ринку, це, як показує практика, завжди спочатку все добре, а потім таке падіння якості обслуговування - що ой! Давайте будемо підтримувати конкуренцію.
Шановні просто читачі. Читайте, думайте, вирішуйте. Вимагайте у продавців декілька варантів доставки, а не тільки Нова пошта. Шануйтеся. І хай з вами такого не трапляється.
Дякую, що заходили і читали.
P.S. Після дзвінків і переписок, після намагань розказати мені, що то я не правильно реагую на ситутацію, мені повернули кошти за товар. Звісно, не ті, які я витратила (хоча я надала інформацію з банку про розмір платежу), звісно, ніхто навіть і не думав враховувати курс долара, який на момент повернення коштів з 27 виріс до майже 40. Позиція була такою: ми ухвалили повернення коштів у розмірі такому-то, хочете - беріть, ні то ні. Заяву на повернення я ходила писати у відділення Нової пошти, де мене досить непривітно обслуговували, ніби я в них вкрала щось... Приємних вражень - нуль. Отримала десь 2/3 від вартості. Отак.
Коментарі
Дописати коментар